Aprilshasthund

Njaaee

Publicerad 2018-11-18 21:57:33 i

Njaaee det var inte särskilt roligt idag!
Startade kl 05.00 hemifrån för att åka till Trossnäs i Karlstad på årets sista jaktprov.
Vi åkte ut efter första släpp, domaren tyckte inte att hon hade söket och bredden.
Ett soort fält som skulle sökas av från kant till kant, precis det jag inte gillar! Jag vill ju ha risigt och snårigt med mycket fasaner-:) Men jag tyckte att det var hårt, att hon kunde få en chans till...
Känns som att det kommer att dröja innan jag startar på prov igen. Det kräver alldeles för mycket tid och energi, helst skall man vara ute varje helg för att få rutinen, men det går inte jag har ju hästarna med.
Nu får vi ägna oss åt något roligare ett tag, planering av valpar kanske...:-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela