Aprilshasthund

Ny i familjen

Publicerad 2018-02-02 00:21:47 i

Förra året pratade jag om att det inte skulle till någon ny familjemedlem under  året, möjligtvis en kattunge.
Men det blev det inte, våran gamla Jari hänger kvar, han är typ 17 år gammal!! 
Men jag vill ändå välkomna till familjen, min nya hästtransport:-))
Jag har varit utan transport i några år och har verkligen saknat en. Efter att ha tittat runt lite så blev det till slut en Cheval Liberté Gold II helt i aluminium.Den är registrarad på 1700 kg så jag får lasta ca 900 kg , jag behöver aldrig vara orolig att jag kör olagligt längre. Tack vara att jag tog körkortet utökat B. Åhhh, är så himla glad för släpet. Idag har jag lastat Bella och åkt en riktigt kort sväng med henne. Hon är superduktig, jag lastar själv och hon går snällt både på och av. Så lätt att träna unghäst när man har ett eget släp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela