Aprilshasthund

Katter på besök

Publicerad 2018-08-27 22:12:00 i

Vi har plötsligt två katter hemma !! På prov!!
Håkan såg en annons om två fem-åriga katter som skulle omplaceras.
Jag var måttligt intresserad, läs inte alls!
Jag älskar ju föl och valpar och skall man ha en ny katt så vill jag såklart ha en kattunge.
Men man vet ju vad som händer med katter som inte går att omplaceras.
Och vi var tre mot en i fallet så det var bara till att gilla läget. ( jag har säkert nytta av det en annan gång😉)
Vi har iallafall hämtat katterna som var mycket hundvana :-)
Men då hade de inte träffat Hedda tidigare, Hedda som älskar katter och helst vill leka med dem hela tiden, och typ bolla med dem. Gahhh. Uppskattades inte av katterna.
Men som sagt de är här på prov så vi får ge det lite tid.... De är väldigt Goa och väldigt söta... Så vi hoppas på att det kommer att funka... Även jag:-)
Detta är Zorro💕
 
Detta är Zelda💕
 
 

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2018-08-29 09:35:53

Jag önskar jag också kunde hjälpa katter till ett nytt hem. Tyvärr så bor jag så nära en, på sommaren, trafikerad väg. Har haft tre stycken varav den sista en innekatt men de två första blev överkörda :(
En innekatt är inte att tänka på igen då Zelda och framförallt Leia vill ha dörren öppen så fort vädret tillåter :)
Hoppas att det fungerar för er med kissemissarna :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-08-31 11:54:11

Hej
Men usch vad hemska att de blev överkörda !!!
Nog bäst att inte ha fler katter där
Hör går det sådär, Hedda är väldigt på och katterna uppskattar inte det om man så säger....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela