Aprilshasthund

Nu är det klippt

Publicerad 2017-10-17 22:18:13 i

När vi flyttade från Härryda så hade vi såklart miljoner saker som vi samlat på oss under åren, inte minst i stallet. 
Jag slängde åtskilliga säckar med bl.a. Gamla hästtäcken, och några saker sålde jag. 
Jag kunde inte flytta med allt, det var för mycket grejer.
Bl.a. Sålde jag min klippmaskin till häst. 
Nu när det är höst är det dags för klippning av Barbie och jag har ingen maskin. Snopet !
Men så såg jag en annons på nätet och passade på att fynda en maskin igen. 
Sååå....nu är Barbie klippt igen och var sådär lagom nöjd !
 

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2017-10-20 10:04:52

Behöver de inte sin päls nu till vintern..?

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-10-23 19:10:04

Nej hon svettas så mycket när man rider och sen tar det lång tid att torka med lång päls , och svårt att hålla rent
De får ha goa täcken på sig i hagen, skönt mot regn o rusk som vi har här i Götet🍁🍂

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela