Aprilshasthund

Ingen flytt

Publicerad 2016-10-06 21:33:21 i

Det blev ingen flytt för Barbie och Bora-Bora!
Veterinären var ute och tog blodprov på henne och värdena var inte helt bra. Infektionsvärdet är bra men blodvärdet är lite för lågt. Så inga förändringar eller stressande övningar för Lilla Fölis och absolut inte separeras ifrån sin mamma. Bara vara hemma där hon är van, äta bra och mycket ensilage, vitaminer och mineraler. 
Hon äter 2 ggr om dagen ur Barbies krubba och sen ger jag henne kraftfoder i egen Box när jag är där. Vitaminer tycker hon dock smakar blä😜 Här får hon även komma in på Box på natten, hon skall heller inte frysa eller bli blöt då hon är lite smal.  
En annan sak, är inte nöjd med namnet Bingo. Tycker att Bianca är mycket finare. Kan man byta? Annars blir det bara Bora-Bora. Fast Bianca är fint och passar bra ihop med Hedda😂
Hedda förresten har varit och kikat på fågel igen ihop med brorsan och här på fotot står de båda två👍👍
 
 

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2016-10-08 11:42:33

Både roligt och trist här. Roligt att de inte ska flytta, tråkigt att Bora-Bora inte mår riktigt bra än. Jag hoppas du kan ändra namn, Bingo förknippar jag med en tokig manlig fotograf.. :)
Jag håller på Bora-Bora :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-11 16:11:40

Hahaha hon heter Bora-Bora❤️

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela