Aprilshasthund

Övning

Publicerad 2016-01-21 12:15:44 i

Nu har det gått tre veckor sedan Rush parades, tiden går rätt fort, det är faktiskt bara sex veckor kvar😊 Vad finns det för tecken på dräktighet då? Nu kan de må lite illa, och ja hon äter inte upp sin mat utan får äta flera gånger per dag istället. Hon får en äggula och lite fil i maten nu.... Tuttarna kan vara lite rosa och man kan, i bästa fall, känna fosterblåsor nu. Detta är inte helt enkelt men jag skall testa. Så fortsättning följer........ Sen en helt annan sak, idag har jag varit på bilskolan ! Jag skall ta körkort, det heter B96. För att kunna köra häst och släp med min bil. Alltså det är inte helt enkelt, man måste ha koll på huvudled o högerregel, kolla bromsar och ljus, är däcken bra och när får man ha vinterdäck osv. Sen får man inte köra i bussfil, det råkade jag visst göra😜och man får inte glömma att blinka, fast inte när man backar för då blinkar man inte! Pust ! Och vikten, 4250 kg. Sen fick jag MVG på backningen, alltid något! Nästa vecka blir det uppkörning, pirrigt men skoj. Tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela