Aprilshasthund

Halvtid

Publicerad 2016-01-29 12:13:16 i

Nog verkar hon dräktig allt !! Men men man kan inte vara för säker ännu. Eller så är jag bara fegis? Nu har det gått 4 veckor och efter helgen är det halvtid. Det går väldigt fort. Rush mår bra och illamåendet har gått över och hon verkar lite piggare.... Skönt för henne. En annan sak, det gick åt skogen med uppkörningen😡 Jag har nog kört bil för länge för att klara det. Jag var så fruktansvärt nervös innan, för teoridelen, sen var det körningen jag kuggade på!! Körde 5 km för fort, det får man inte göra ! , sen började ljusen blinka precis när jag skulle över en järnväg, då stannade jag och backade lite, det skall man inte göra !! Sen höll jag 60 på en mindre väg med 70 som Max och det var oxå för fort. Usch så trist. Ger det en chans till nästa vecka ... Men inget kul alls. Bifogar istället en sötbild på Rush som valp 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela