Aprilshasthund

Galopp

Publicerad 2016-12-05 20:32:01 i

Idag blev det faktiskt både trav och galopp när jag red. Man blir så himla lycklig:-)). Vi har hittat en ny liten slinga som är helt perfekt. Annars är det mest asfalt runt stallet i Särö. Jisses vad bortskämd man var med alla ridvägar i Härryda!!  Det visste man inte då, tog det som självklart.Men det skall visst finnas en galoppbana i närheten, den får vi snart leta upp. Och snart flyttar vi till Årekärr och där skall det finnas gott om ridvägar. 
När jag red idag skulle vi prova att ha Bella i hagen brevid de andra fölen, men hon blev helvild när jag ledde ut henne ensam från stallet och stegrade sig och bar sig åt.Hon gillar verkligen inte att lämna Barbie. Hon får ha sällskapsdam i stallet när jag rider. Den lilla Prinsessan💕
Nog finns det vilja i henne😜
Bella har haft mask och är avmaskad. Idag tog jag kolla masken på båda två och skickade in. Hoppas att jag lyckats bli av med de små äcklisarna!  .......
Här ett par foton på Barbie som blev riktigt svettig av turen idag, taggade till ordentligt💪
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-12-05 21:04:57

Oj, jag rider visst på fel sida av vägen😱

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela