Aprilshasthund

Besök hos Barbie

Publicerad 2015-10-21 23:29:48 i

I helgen så var jag och hälsade på Barbie på lösdriften. Alltså, det är verkligen inte våran grej, varken hennes eller min att bo så. Hos var smutsig minst sagt, svansen var inte precis skimmelfärgad, urgh !! Sen var hon tovig i man o pannlugg, luggen var som en boll, urgh igen ! Och lång päls, hon behöver rakas. Men det går ju inte när hon inte står på stall. Sen var hon tjock, och det hoppas jag att det bror på att hon är dräktig. Hon fick i alla fall massa pyssel, borst och kamning av både mig och barnen samt en hel påse morötter och det var hon rätt nöjd med. Jag har väntat på besked om en plats här hemma som har dragit ut lite på tiden, men eftersom jag gärna ville ha den platsen så har jag väntat. Nu fick jag beskedet att det inte funkade:- Tyvärr.( Så det är bara till att börja leta efter ny stallplats igen....Nu vill jag ha hem min Silverpärla ( och Lilla Bora-Bora )...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela