Aprilshasthund

Bestämt mig

Publicerad 2015-03-08 14:57:54 i

Så har jag bestämt mig !!!! Jag håller som bekant på med två sporter, två tidskrävande sporter. Dels ridning och dels hunderi. Och det är bara att inse, tiden räcker inte till båda två. Så det blir till att ta ett vuxenbeslut och välja. Och jag har bestämt mig, jag slutar att rida. Ridit och hållit på med hästar har jag gjort i hela mitt liv så det blir ett stort steg att ta. Men för första gången någonsin så tycker jag att det är roligare med hund. Det är även lättare att träna hund, man kan göra det hemma på gräsmattan eller man tar en tur i skogen. Det är inte lika tidskrävande varje dag som ridningen är. Och skall jag rida så vill jag göra det fullt ut, inte bara ibland. Känns faktiskt skönt att ha tagit ett beslut och slippa kravet på att hinna rida. Nu har jag fortfarande en häst och vad jag skall göra med henne det vet jag inte riktigt? Om någon har en bra ide', just let me know...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela