Aprilshasthund

Skum sovstil

Publicerad 2015-02-15 15:56:32 i

Vi har ju en ny hund i huset. Och med det så blir ju allting nytt, både för honom och för oss. Igår blev det en härlig lång skogstur där han fick springa lös länge. Det tog nog en del på krafterna då konditionen inte är på topp. Så idag tänkte jag att vi tar en lång promenad istället och satte Vito och Rush med dragsele på och midjebältet på mig. Och OJ som han drog, för kung och fosterland ! hela tiden ! Jag fick istället för en skön promenix , gå och bromsa hela tiden ! Det tog på mina krafter ! Vi skulle haft snö och skidor istället🎿❄️Rush drar inte alls utan går väldigt fint med slakt koppel. Efter 1 1/2 timme körde gubben förbi och vi hoppade in och tog bilen sista biten hem:-). Då var jag rätt mör. Nästa gång blir det koppel och lydnadsträning istället...
Efter turen igår blev det duschen och schamponering, då blir pälsen så här fin efteråt😂
Och lite tokig sovstil har han allt👣

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela