Aprilshasthund

Back home again

Publicerad 2015-02-08 22:34:00 i

Då är man tillbaka hemma igen. Och jag säger åter, borta bra men hemma BÄST ! Vi har haft en kalasvecka i Sälen:-)🎿⛄️🍸. Men nu är vi hemma igen och idag har jag ägnat dagen åt att samla ihop mina hundar. Tusen tusen tack till er som ställer upp och passar dem, utan er skulle det inte funka. Puss!!! Och så härligt det är att ha dem hos sig igen. Fast Rush fick nöjet att vara med i Sälen den lilla gottegrisen:-) Jag har även hunnit med ett pass med Silverpärlan idag, hon har fått vila en hel vecka och var riktigt pigg o glad idag. Det blev tömkörning och det kändes rätt skönt för Barbie brallade ordentligt och passade på att bli rädd när snön rasade från taket eller när det knäppte i väggarna. Skönt att slippa smaka grus😉 Jag använde mina Tärnsjötömmar för första gången och det var verkligen skillnad , det blir sån härlig tyngd i dem. Skall bara smörja dem lite så de inte lyser så ljusa utan får en mörk snygg färg. Ja, och imorgon är det bara på det igen, och till helgen, ja då får vi tillökning...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela