Aprilshasthund

Vilopaus

Publicerad 2014-09-27 14:18:12 i

Nu är en liten intensiv provperiod med Rush över. Det har varit med blandat resultat och jag har lätt mig massor:-). Tyvärr händer det saker på prov som man absolut inte förväntar sig. Sist så gick hon efter en hare, och det hejdlöst ! Och det var over and out för våran del. Surt som skam och jag var riktigt arg!! Men man lär sig av det med. Och det är bara att gå vidare. Istället så bär jag med mig den första kritiken som har kommit, det är från skogsprovet i Älvdalen och jag blir riktigt glad när jag läser den😍. Den finns på Mellansvenskas hemsida att läsa. En kort resumé , skogsprov är grejen, passar Rush perfekt. Likaså blött bräske med fasan. Värre är det med stora stubbar, där blir hon lite för kort i söket. Men som sagt, vi har lärt oss massor och vi ger inte upp. Vi har anmält till fler prov framöver och det blir lite tid till träning med...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela