Aprilshasthund

Maskiner !!

Publicerad 2014-10-21 22:49:14 i

Alltså det där med teknik!!!! Jag gillar teknik och maskiner, men varför i hela friden kan de inte bara fungera??? Jag blir galen på maskiner som bara helt plötsligt lägger av. I våran familj finns det ingen som kan laga dem.-( Vi är totalt otekniska båda två. Först var det min fotoskrivare som plötsligt inte svarar på tillrop. Men herregud, är den döv eller ? Eller bara dum? Den är lagad en gång innan och det visade sig kosta mer än att köpa en ny. Surt. Sen var det min klippmaskin till häst som bara dog mitt i en klippning!!! Hur arg blir man inte då? Som tur var visste jag att en kompis hade sin i stallet och jag kunde låna den o klippa klart. Frågade sen i ridsportbutiken om de kunde reparera den? - Ja, det kan vi men det kostar ca 1000kr att felsöka, sen tillkommer reservdelar samt arbete för att laga den!! Om det är värt att laga den vill säga. Ja, det var ju bara till att köpa en ny då, kunde ju kosta mer att laga den! Surt igen. Sen var det min skruvdragare, helt död !!! Argghh på maskiner som inte håller !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela