Aprilshasthund

Fototävling

Publicerad 2014-10-22 21:10:00 i

Jag har ju nämnt tidigare att jag är med i en fototävling med ett foto på Rally där de 10 främst placerade vinner ett års förbrukning av hundmat. Vi har pendlat mellan placering nr 5 och nr 10. Just nu ligger vi på nionde plats och det är superlätt att halka ur nu. Det är bara 10 dagar kvar nu, så snälla hjälp oss att hänga kvar i tävlingen, det hade varit så himla kul att få vara med där framme. Man kan rösta varje dag och på alla sina olika enheter, så fortsätt rösta, rösta, rösta. Superenkelt, följ bara länken nedan Tack snälla på förhand!!! http://hundensdag.royalcanin.se/fototavling/?search=SANNEVI

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2014-10-23 08:29:01

Det gick inte att rösta mer än en gång..? :(
Ska smyga in på makens dator och se om inte det kan bli en röst till :)
Lite info om Leia när jag ändå är här. Efter sista löpet blev hon lite dålig och veterinären ville ha det till livmodersinflammation och sterilisering. Det gick inte jag med på för de har feldiagnoserat Fudji och opererat i onödan. Vi fick antibiotika och nu är hon pigg igen. Men hade veterinären rätt så är det troligt att hon får det efter nästa löp igen. Skulle jag ha valpar på henne så var det läge till nästa löp vilket jag inte ska ha men det låter så trist om de skulle få rätt. Hon är för ung för sånt här "skit"
Kram från Pia

Postat av: Maja

Publicerad 2014-10-23 10:40:36

Tack snälla för allt röstande👍
Men det här med Leia lät ju helt förfärligt!
Är du hos en veterinär som du har förtroende för? Det är jätteviktigt! Låter ju konstigt att de rekommenderar operation om det inte verkligen behövs. Men på en så ung hund ! Helt otroligt
Ring mig gärna
Kram Maja

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela