Aprilshasthund

Måste vänta

Publicerad 2014-11-22 13:20:51 i

Tyvärr så blir det ingen parning på detta löpet. Är hemskt ledsen men jag fick helt enkelt inte ihop det just nu. Kullen skulle födas när vi var på skidresa med familjen. Vill inte lämna ifrån mig ansvaret med valpning till någon annan. Sen har jag kanske lite för många järn i elden just nu så det fanns säkert en mening med det. Men det är tungt att ta vuxenbeslut, blev lite tårar och tandagnisslan. Men bara att se framåt, det kommer fler tillfällen... Igår fick Rush följa med på en ridtur med Barbie men det var verkligen ingen hit med en hund som löper. Hon skulle stanna stup i kvarten för att kissa, gillades inte varken av mig eller Barbie. Nu får hon ta det lugnt ett par veckor. Alltså Rush, Barbie går för fullt och ridningen är superkul ! Nästa år får bli mitt avelsår, både betäckning och parning👍Hoppas på det🔮

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela