Aprilshasthund

Spadag

Publicerad 2014-05-15 22:25:00 i

Idag har vi haft värsta spadagen!! Roover har fått en total makeover :-) Vi började med trimningen, det var prio ett idag och ifall vi nu inte skulle hinna allt så började vi där. Till senaste utställningen hade jag knappt hunnit trimma så det var mycket att ta idag.Jag kör klippmaskinen på halsen, rycker lite och klipper lite. Sen blev det paus med en promenix med alla tre. Efter det lite trimning till, nu när alla hår hade lagt sig på plats. Så dags för kloklippning. Sen blev det en tur i duschen och schamponering. Jag använder mig av Jean Peau´s produkter. Underbara produkter som gör pälsen glansig och fyll av lyster. Efter det balsam som bevarar och skyddar pälsen. Båda dessa produkter säljer jag i Lilla Butiken på min hemsida :-)
Sen fick hundarna ligga i trädgården i solen och torka, underbart väder idag.
Även Rally ligger o njuter i solen
Så, nu börjar det likna något :-) Avslutar med borstning och så sprayar jag honom för att skydda pälsen med Ice on Ice. Något färdigtfoto blev det tyvärr inte men nu är vi redo för nästa utställning...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela