Aprilshasthund

Långsamt framåt

Publicerad 2014-05-06 09:04:44 i

Känns som att det går väldigt sakta med Barbies skada. Börjar känna mig rastlös, vill kunna rida och vill ha en frisk häst. Jag får lov att skritta henne 10 minuter om dagen och jag får om jag vill göra det uppsutten. Inte för att jag tror att det gör varken till eller ifrån för läkningen men för bådas psyken så har jag faktiskt ridit. Det händer något mer för henne, hon får komma ur boxen och får lite uppmärksamhet. Jag borstar och sadlar och så tar vi en liten tur. Hon är pigg som en raket och jag tycker det är kul. Känns rätt ok. Om två veckor skall vi på återbesök och då får vi se hur vi skall lägga upp det framöver... Jag tar mig friheten att dela detta underbara foto på Malin Johansson och hennes My, My som är min uppfödning med Zamba som mamma, alltså Barbies syster. Visst är det tjusigt !! Foto: Lina Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela