Aprilshasthund

Betäckning

Publicerad 2014-06-12 23:15:44 i

Ooops ! I did it again :-)) Idag åkte Barbie till Varberg och seminstation , har vi tur så blir det ett föl igen nästa sommar :-) Jag har såklart funderat lite på detta men inte så mycket som man skulle kunna tro. Efter hennes skada så är det flera som har frågat om jag inte skall betäcka henne men jag har inte varit sugen. Har inte haft någon längtan efter att ha två hästar igen. Jag har två på stallet som har betäckt sina ston men det har ändå inte smittat av sig på mig. Jag har tyckt att det har varit så kul att rida och att vänta på ett föl tar alldeles för lång tid. Men så i tisdags när jag tillsammans med Rush och Rally var ute på en lång härlig ridtur med Barbie så hade jag ett allvarligt snack med mig själv. Högt och tydligt vägde jag alla för och nackdelar emot varann, och jag var glad att jag inte mötte någon i skogen när jag pratade med mig själv. Solen sken, alla mina flickor var med mig ute i naturen och valet blev lätt. Nu när jag väl har bestämt mig så känns det fantastiskt kul !!! Jag är verkligen jätteglad. Och när jag berättade det för Moa idag så var hennes reaktion obetalbar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela