Aprilshasthund

Nytt år

Publicerad 2014-01-03 05:18:51 i

Så har jul och nyår passerat. Vi har haft härliga lediga dagar tillsammans med tid att umgås. Det har även funnit gott om tid för lite träning ridning och långa hundpromenader. Har joggat några gånger och tillochmed gått ett pass på Friskis o Svettis tillsammans med syrran. Det var superkul så det skall det bli mer av. Dessutom har jag kört en vecka med Viktväktarna , det ni !!! Men inget varar för evigt, eller ibland ens särskilt länge. Igår skulle jag tömma en pall med spånbalar i stallet och ryggen knäckte till, ett saftigt ryggskott, som ett brev på posten. Förbannade spånbalar!!! det får bli spånpellets nästa gång. Tanten börjar bli gammal! Ja vad gör man nu då? Kvällen innan en tvådagars utställning!!!!! Idag har jag bara en hund till start, men det är värre på lörd då jag skulle visa 4 hundar !!! Ingen som har recept på en hästekur så man är på benen igen???? Tur man har vänner som erbjuder sig att hjälpa till:-)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2014-01-07 14:43:46

Jag har bytt till spånpellets och det funkar super! Var väldigt skeptisk först. Beställer från Byggmax och får det hemkört inom tre dagar :-)
Kram på dig och hoppas ryggen är bättre!

Postat av: Maja

Publicerad 2014-01-08 12:56:43

Jag har provat det tidigare, men China var så sölig så jag fick lägga in hur mycket som helst. Barbie är ju renligare så det kanske kan funka bättre. Tack för tipset! Skönt att få det hemkört.
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela