Aprilshasthund

Ageing

Publicerad 2014-01-29 19:02:48 i

Igår var jag och köpte hundfoder. Sen lång tid tillbaka så ger jag mina hundar Royal Canin och är nöjd med det. Tänkte att Rally skulle få ett mer åldersanpassat foder, hon är ju ändå veteran. Det blev - Ageing 10+ för äldre hundar. Det var så att jag hajade till, äldre hundar !! Är det min hund de kallar äldre hund? Jo, faktiskt. Men så är det faktiskt, hon fyller snart 10 år och är en gammal hund även om hon inte ser gammal ut eller beter sig som en gammal hund.
Men som ni ser här så är hon en pigg och fräsch hund, om än lite grå om nosen :-)
Träffade även på en valpköpare med Molly från R-kullen. Med sig hade hon sin Alice, en cockervalp på 11 veckor som pussades hela tiden. Snacka om att man blev sugen. Molly verkade vara nöjd med att ha fått en lillasyster :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela