Aprilshasthund

Nytändning

Publicerad 2014-12-09 14:34:56 i

Efter höstens alla jaktprov med tidiga, eller låt mig säga okristliga morgnar med massor av mil i bilen så var jag rätt sliten. När sista provet var avklarat så var jag rätt tacksam över att det var över. Trött helt enkelt. Och hade inte någon som helst längtan efter nya hundäventyr. Bara vila. Och vilat har vi gjort nu, både Rush & Rally har löpt så det har blivit väldigt lugnt härhemma. Men !!! Nu börjar jag bli sugen igen👍 Känner mig lite frustrerad över att jag varken skall vara med på Stora Stockholm eller My Dog. Men det är bara bra, bra att få längta lite. Kanske så att det blir något vårprov framöver?.... Men först , till helgen, då utökar vi familjen ! Och det kommer att bli spännande......

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela