Aprilshasthund

Julskinka

Publicerad 2014-12-07 08:49:58 i

Åhhh, vad trött jag blir !! Har fått en sträckning på ledbandet ( tror jag ). Hursom så är jag halt just nu, och det är verkligen inte passande. Har ett jobb där jag går och bär mycket, funkar sådär när man har ont i foten. Och hästen som är i full gång med träningar osv. För att inte prata om hundarna, hur rastar man dem? Skulle nog behöva en krycka, men sist jag var skadad var jag så redig och lämnade tillbaks dem. Jaja, på något sätt så löser det väl sig... Från det ena till det andra, igår hade vi kalas för våran William som fyllde 9 år🎈🎉🍰. Han hade önskat sig julbord till middagen! Han tyckte det var bra för då fanns det mat både för barn och vuxna! Det blev ett litet julbord, och det började redan på fredag med julskinka i ugnen. Rush har följt den här skinkan och dess dofter hela helgen, till slut i ett obevakat ögonblick så hade hon lyckats knycka hela skinkan!!!! Caramba vilken jycke👎. Då var hon inte poppis hos matte längre. Men måste samtidigt medge, hon har ju fått gå ner några kilo under hösten och alla jaktprov och det har gjort henne mer matfixerad. Där fick jag så jag teg

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2014-12-07 16:52:21

Haha, de är för charmiga de små liven men stackars William :( Hoppas att det ordnade sig ändå med julbordet :)
Kram från Pia

Postat av: Maja

Publicerad 2014-12-07 23:53:46

Som tur var så var det efter middagen som hon norpade resten av skinkan!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela