Aprilshasthund

Fina pojkar söker nytt hem

Publicerad 2014-12-14 23:44:18 i

Hanhundar söker nytt hem !! Hane född 2010.Väldigt social och trevlig gosse, hela kullen är mycket lugna och lättdresserade:-) Tränad på fågel som ung med tidiga ståndegenskaper. Mycket fina utställningsresultat med bl.a CK och CACIB.
Samt hane född 2013.Ung kille full av energi redo för nya äventyr! En otroligt social och go hund som älskar barn. Gärna till jaktintresserad ! Båda hundarna är mycket väluppfostrade och väl skötta.Intresserade vänligen kontakta Maja 0708:94 94 68

Kommentarer

Postat av: Anders Candell

Publicerad 2014-12-17 21:18:28

Hej. Jag skrev ett långt inlägg i gästboken i går där jag ställde lite frågor om dina underbara setterhanar. Jag hoppas att du har tid att besvara mina frågor. M.v.h Anders Candell

Postat av: Maja

Publicerad 2014-12-17 22:31:20

Hej Anders
Kontakta mig gärna på telefon eller mail
// Maja

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela