Aprilshasthund

Postivt

Publicerad 2014-04-22 14:00:00 i

Efter 2 veckors vila och lite allmänbehandling så har jag nu kollat Barbies hälta igen, och hon är markant bättre :-) Mycket bättre!! Pratade även med Mulle, hennes veterinär, som tyckte det var en mycket bra utveckling. Nu får hon 4 veckors vila till och sen återbesök för att se om det blivit ngn förbättring även på "skärmen" . Ett litet steg framåt men det känns fantastiskt skönt att det gått åt rätt håll... Vi får nu även nöjet att skritta 10 minuter per dag, alltid något :-) Ikväll skall jag o William schamponera henne, lite pyssel uppskattar hon såklart.
Idag fick jag äran och det stora nöjet att rida Sol, eller Provence som hon egentligen heter :-) Min gamla Zamba är mamma till henne, pappa är JJ Ray-Ban. Det är fantastiskt roligt att få rida sin egna uppfödning som vuxen häst! Jaja, vuxen och vuxen, hon är 4 år, snart vuxen, och jag verkligen älskar att rida unghästar ! Helt okomplicerad tös, ganska långt ifrån vad jag är van vid från Barbie, hon tillochmed stod still när jag satt upp!! Jättekul !! För övrigt är jag så nöjd med båda mina JJ-Ray Ban avkommor så jag skulle gärna betäcka med honom igen, om det nu skulle bli aktuellt....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela