Aprilshasthund

Tävla

Publicerad 2013-11-14 10:38:00 i

Jisses vad lite tävlande det har blivit för mig i år:-( Jag gillar att tävla! Det var My Dog i Januari, SGSK i sommar, sen Sofiero och endast en start på jaktprov under hösten. På jaktproven kom Rush löp i vägen, sen finns det alltid en massa andra saker som gör att inte datum passar osv. Att Rush hade valpar under våren förklarar ju en hel del. Men nästa år blir det skärpning!!!! Vi börjar med My Dog i Januari, sen blir det Västsvenskas inoff i Feb, Malmö i Mars och förhoppningsvis jaktprov till våren. Då satsar jag både på skog och fält, skall bli så himla kul....Fast jag längtar ju efter valpar med, hur gör man då?? Men nu bär det iväg på träning, för utan träning kommer man ingen vart:-) Här är Bosse som blev BIG-4 och kvalad till Cruft´s på My Dog

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2013-11-16 16:59:05

Blir det nåt cruft's då?!!
Vi har bokat flyg och hotell redan :-) ska bli så kul!

Postat av: Maja

Publicerad 2013-11-16 23:28:56

Oj vad roligt!!!!
Tyvärr blir det inget i år, planerar en annan resa samma tid ( jag fyller 50 ). Tanken är att försöka kvala någon hund i år och kunna åka 2015. Är du på????

Postat av: Maja

Publicerad 2013-11-16 23:29:50

Oj vad roligt!!!!
Tyvärr blir det inget denna gången, planerar en annan resa samma tid
( jag fyller 50 ). Tanken är att försöka kvala någon hund i år och kunna åka 2015. Är du på????

Postat av: Helena

Publicerad 2013-11-17 04:57:35

För mej & Annelie har det resan blivit en tradition att åka dit ;-) Men det hade ju varit fantastiskt roligt att få hejja fram en SVENSK snygg jaktprovsmeriterad gordonsetter på cruft's!! Jag hejjar på dej Maja!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela