Aprilshasthund

Statistiknörd

Publicerad 2013-05-01 23:27:24 i

Jag är en riktig statistiknörd!! Jag älskar tabeller, viktkurvor, träningskurvor och all annan (gärna betydelselös) statistik. Jag älskar även att jämföra vikterna med förra kullens vikter, herregud, som om jag inte hade att göra redan?? Tex kan jag väga valparna hur ofta och hur gärna som helst, men tvingar mig till att bara väga dem en gång per dag. Förutom i början förstårs, då blir det oftare, eller om någon av valparna inte verkar gå upp lika mycket som de andra, då blir det oftare. Sen förs det ju statistik över antal besökare på bloggen, det var 173 unika besökare häromdagen!!!!! Tack alla ni för det, superkul:-) Idag är valparna en vecka gamla och de väger alla över 500g nu. Hälften av dem har dubblat sin vikt medans den andra hälften har lite kvar. Alla mår bra och fortfarande är det mest sova och äta. Rush släpper dem mindre stunder nu och går gärna ut på en promenad:-) Såklart blir det lite bilder igen, kan säga att kameran går varm :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela