Aprilshasthund

SommarGötet

Publicerad 2013-05-18 13:49:31 i

Plötsligt har vi fått rent sommarväder här i Götet och ingen är gladare än jag. Igår fick valparna vara ute en stund för första gången och det tog på krafterna. De sov i flera timmar sen när de fick komma in igen. Även hästarna fick det lite extra gott och Barbie fick sova ute inatt:-) Lika fint idag och bebbarba är ute lite idag med. För övrigt så har de börjat få tänder så nu är det inte bara vassa klor som gäller för stackars Rush. Alltså, 9 små valpar tar på den stackars mamman, hon väger nu 1 1/2 kg mindre än vad hon gjorde innan valparna. Jag proppar i henne mat så ofta hon vill, jag ger valparna torrfoder men det tar ändå styggt. Rush kanske tycker att det är skönt att vi snart har nått halvtid iallafall?? Själv så njuter jag för allt vad jag kan av denna tiden:-). Det finns lediga valpar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela