Aprilshasthund

Mycket hund nu

Publicerad 2013-03-02 23:05:51 i

Det har varit mycket hund på bloggen ett tag, och så kommer det såklart att fortsätta att bli eftersom Rush är parad och vi väntar valpar. Avel, det som jag brinner allra allra mest för:-) Känns fantastikt roligt.
Jag var duktigt på G även med Barbie för en kort tid sedan, men så blev hon halt för några veckor sedan och då kom det av sig. Jag hade anmält till GFRK:s seriedressyr omg.1 och i min iver hade jag tydligen även anmält till sista omgången, då jag står med i startlistan imorgon!! Men nej så igång är vi inte just nu, så någon start blir det inte. Sen var tanken att jag skulle satsa och starta Barbie lite i vår, men så kom valpplanerna emellan och då tar det för mycket tid för att hinna med båda. Men kanske att det kan bli någon start lite längre fram, vi får se. Det är för synd att jag är fast i två sporter, hade räckt gott med en, men nu är det som det är med det.
Det har nu gått en vecka sen parning och det har såklart inte hänt något särskilt på den tiden. Men både Husse och Moa går omkring och frågar Rush varför hon ser så ledsen ut, vad nu det kan betyda......

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela