Aprilshasthund

Barbie till salu

Publicerad 2013-03-22 12:02:04 i

Nu har jag tagit ett vuxenbeslut, det gör ont men det är ett måste. Barbie är till salu. Min ögonsten och fantastiska vita springare som har gett mig så otroligt mycket. Men tiden räcker inte till. Hur gärna jag än vill så går det inte. Så nu har jag lagt ut en annons så får vi se hur det går. Känns helskumt, jag har ju haft häst hela mitt vuxna liv, vid ett tillfälle hade jag fem hästar. Hästar är för mig en livsstil, jag kan inte rida någon gång då och då. Rider gör man varje dag och man tränar varje vecka. Det är idag en omöjlighet. Men kanske att det skulle funka för mig att bara vara medryttare? Vem vet? Vi får se

Kommentarer

Postat av: Carolin

Publicerad 2013-03-22 19:59:21

Fy vad tråkigt det är med vuxna beslut ibland. Hoppas att någon duktig ryttare hittar henne och visar upp henne på tävlingsbanorna.

Postat av: Maja

Publicerad 2013-03-23 08:56:37

Ja det känns inte kul alls. Vi får väl se hur det går...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela