Aprilshasthund

Boråsutställningen

Publicerad 2013-06-29 14:49:39 i

Idag har vi varit på utställning i Borås. Bilen var packad med regnkläder, stövlar, paraply och tält:-) Rally, Roover och Malins Ellie skulle vara med. Men först var det ett koppel med irländare till start. Här kommer dagens enda foto, Catherine Gauffis fina Dubliner Bing Crossby som placerade sig som fyra.
Snart var det dags för Gordon setter. Men, vissa utställningar vill man helst bara glömma! Dagens resultat blev 3 hundar till start och 3 Very Good. Usch och fy, men sånt är utställningslivet:-) Ingen som deppar för det. BIM idag blev Martinis Ola och BIR blev Yukki Hill Magic Princess for Vidjoels. Stort Grattis till er!!! Kul som vanligt att träffa goa vänner och att hinna med att fika och umgås en stund:-)

Kommentarer

Postat av: Lena Svartholm

Publicerad 2013-07-02 09:03:19

Hej Maja, hittade din sida när jag satt och surfade , vilka fina valpar. Idag åker jag till Eskilstuna och tittar på en Berger Picard-valp, rolig ras som jag träffat på utställningar flera gånger. Hoppas du får sålt dina valpar.
Mvh Lena

Svar: HejVad kul med en ny ras, har ingen aning om vad det är för ngt? Blev det valp?
Maria Sannevi

Postat av: Susanne Legneskog

Publicerad 2013-07-02 19:16:03

Jag missa dig helt.. jag såg dig på långt håll men jobba i ringen bredvid och kunde inte springa över.. när jag väl var där var du borta.
Det är så det går ibland.
Inte illa att få ett fint kort på Magne och Catherine.
Nya tag och hoppas du får sålt dina två sista grabbar snart.
Kram!

Svar: Ja detsamma, såg dig i ögonvrån:-) Visst var det ett fint foto!! Kul. Jag har anmält till Tvååker men vi får se om jag kan få ihop det. Ha det gott/Kram
Maria Sannevi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela