Aprilshasthund

Träning

Publicerad 2013-01-22 19:14:25 i

Jag har tränat för Pernilla igen. Det är så himla kul:-). Vi fick verkligen galoppera, i massor! Så nyttig träning. Jag säger till P. Att jag vill inte bara rida grund hela livet, jag måste få göra lite roliga saker med. Vill gääääärna lära mig lite piff o puff. Annars blir det lite som att dö okysst:-). Vi körde en del skänkelvikningar, och yes, vi tog dem även i GALOPP!!! Me like. Barbie var helt slut efteråt. Tänk om vi hade haft en skrittmaskin i stallet. Det hade känts så super att sätta henne i den idag på förmiddagen Men, men nu har vi inte det. Det fick bli nya skor för den lilla Silverpärlan imorse istället.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2013-01-22 19:34:52

Vad roligt att det går bra :D Jag och Johanna ser fram i mot när ni kommer ut och tävlar så vi kan åka och kolla :D

Postat av: Maja

Publicerad 2013-01-23 09:55:24

Niär så himla gulliga!! Men det skall bli i vår....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela