Aprilshasthund

Barbie halt

Publicerad 2013-01-30 13:04:18 i

Tinne tävlade i helgen i Florida med sin Anton och vann!
Ett fantastiskt ekipage
Jag tillhör den kategorin som gillar framben och det skall vara gest i dem.
Som Stefan Jansson brukar säga, -frambenen skall synas uppifrån sadeln när du rider
Och det kan man väl säga att så är fallet här, mycket framben
 
En annan som imponerar på mig är den här snyggingen:-) Han heter Zaladin MI och verkar på Tullstorp.
Jag blir väldigt inspirerad till att rida och träna och till att försöka bli lite bättre när jag frossar i så här fina hästar.
Och vad händer då????? Trot eller ej men i söndags var Barbie halt. Hon fick vila i måndags och så kollade jag henne igår igen och jodå, hon var fortfarande halt. Känns helt overkligt just nu faktiskt.
Men, hon får stå i en vecka när jag skall åka skidor så får vi se sen hur det står till. Så himla typiskt:-((
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela