Aprilshasthund

Stefan-träning

Publicerad 2013-08-13 21:47:12 i

Idag har det varit träning för Stefan Jansson med Barbie. Denna gången var det Gabriella som red. Hällingsjö Ryttarförening har sedan många år tillbaka arrangerat sommarträning för Stefan hos Malin, eller vid dåligt väder som idag, i Östmans fina ridhus som dagen till ära hade nytt underlag :-)). Det är sååå kul att ibland få se sin häst ifrån marken , och fiiina Barbie ser jag mer än gärna:-). Träningen gick jättebra, Gabriella o Barbie funkar fint ihop och Stefan, ja honom kan man ju inte annat än megagilla. Med små enkla medel och alltid med djurets bästa i fokus så får han ordning på ekipage efter ekipage. Alltid lika roliga träningar och för första gången på flera månader blev jag ridsugen!!! Så ridsugen att det gör ont i hjärtat:-). Jag fick även nöjet att se Malin rida My ( Barbies syster ) en stund. Hennes fina galopp är en fröjd att se. Jag tog mängder med foton och filmade men har förlagt min datorsladd i flytten så foton kommer senare. Imorgon blir det ett pass till ...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela