Aprilshasthund

Fullt ös

Publicerad 2013-08-04 11:47:56 i

Just nu är det fullt ös hos familjen Sannevi. Vi har som mest att göra på jobbet och de flesta på firman har semester. Då får vi ligga i. Sen har vi sålt vårat sommarhus på Brännö och vi har den kommande veckan på oss att tömma och städa ur. Brännö är en bilfri ö så vi får söka tillstånd för att gå med en buss på lastfärjan. Och, snart är det dags för jakt!!!!! En hel del cykelträning har det blivit för konditionen av hundarna och skälv har jag, hör och häpna, börjat jogga, inte långt och väldigt långsamt men ändå:-). Två valpar är kvar i huset och även de vill ha sitt såklart. Tur för mig att jag har Barbie på bete i år:-) . Nu kommer jag att höra en kraftansträngning för att sälja Barbie under hösten. Har lagt ut en annons och sen skall Gabriella rida henne för Mads Hendrliowitz senare i Augusti, ett tillfälle att sprida att hon är till salu. Igår samlade jag ihop alla gamla rosetter ifrån tävlingar för att slänga dem. Kanske ett sätt att förbereda mig mentalt att det inte blir ngt mer hästeri? Känns väldigt konstigt efter ett helt liv med häst men så får det bli.

Kommentarer

Postat av: madeleine

Publicerad 2013-08-15 21:18:33

Hej fick tips från Annika Pettersson ang Barbie. Vill gärna veta lite mer. ålder, stam etc.
mvh Madeleine

Postat av: Maja

Publicerad 2013-08-19 21:28:20

Jag mailar dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela