Aprilshasthund

Försoning

Publicerad 2013-08-26 11:35:48 i

Nu skall vi försonas igen:-). Jag har ju haft Barbie till salu ett tag. Har gjort några små försök med att annonsera men utan något lyckat resultat. Anledningen till det är helt enkelt att tiden inte har räckt till. MEN!!! Nu har jag bestämt mig för att Barbie blir kvar hos mig:-). Livet är helt enkelt så att ibland har man lite mindre tid, och då får det vara så. Barbie lider inte av att stå ibland. I sommar har jag dessutom haft två superbra medryttare i Gabriella och Johanna så Barbie är i full gång och har varit så hela tiden. Jag känner mig jättetaggad och är jättesugen på att rida. För mitt dåliga samvete mot min häst så köpte jag detta fina dressyrschabrak som försoningspresent:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela