Aprilshasthund

Förberedelser

Publicerad 2013-04-23 12:08:40 i

Nu håller vi på att förbereda oss för valparna:-). Rush var lite orolig igårkväll, gick omkring, följde efter mig och flåsade. Förberedlser händer i kroppen på henne. Tempen har legat stadigt kring 38 grader men imorse var den nere på 37,5. Tror inte att det kommer några valpar idag men det börjar närma sig. 6 kg plus säger vågen nu. Jag har plötsligt ändrat mig och nu tror jag att det är sex valpar!?!!
Jag förbereder jag med. Vågen och lite medikamenter är framplockade och napparna är rengjorda, utifallatt...

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2013-04-23 22:27:07

Håller tummar och tår att ni ska få en enkel & "smärtfri" valpning!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-24 01:13:34

Tack Helena
Läget är lugnt här och allt känns bra
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela