Aprilshasthund

En bra stalldag:-)

Publicerad 2012-10-19 12:00:23 i

När jag kommer till stallet ser jag sadelnakarens bil. Yes, tänker jag, nu får jag haffa honom. Skulle ha bokat tid i evigheter men det har inte blivit av. Jag har tur, han har tid att hjälpa mig. Han går igenom alla (4) mina sadlar. Den nya Rösslin sitter perfekt :-). Min gamla hoppsadel som är typ antik tycker han att jag skall köra till tippen, och det skall jag göra. Beställer en "Fransk gjord" , äntligen!!!! Hoppas att Barbie kommer att gilla den. Sen har han en hoppsadel i bilen som även den passar Barbie som en smäck, och till ett vettigt pris dessutom. Red ut en tur i skogen ihop med mina svarta Diamanter = Rush o Rally, på den nya sadeln. Resultat= en ny sadel och en ny gjord. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela