Aprilshasthund

Utkast: Jul. 03, 2012

Publicerad 2012-07-03 09:48:03 i Allmänt

Hmmm, så har jag gjort det igen. Något tokigt alltså. Jag anmälde Rush och Rally till utställningarna i Borås och Tvååker Bestämde även med Malin att hon skulle anmäla Ellie till samma utställningar. Borås är ju avklarad och allt funkade bra. Men Tvååker?? Jag fick aldrig något meddelande. Tänkte att det tog väl tid och väntade några dagar till. Men nej, inget kom. Ringde dem och frågade och de har inte fått min anmälan. Ber dem kolla lördagen ifall jag anmält till fel dag, men inte där heller. Går in och kollar mitt konto och inga pengar är dragna. Jaja då har jag trott att jag har anmält till båda men av ngn anledning blev det bara till den ena. Hopplöst fall. Så nu är vara Ellie anmäld och jag slipper iallafall att bada o trimma hundar!!

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2012-07-03 15:15:45

Nämen.. vilken dag kommer du ner nu då?
typiskt, har du inte fått något bekräftelse direkt på mailen??

Postat av: Maja

Publicerad 2012-07-03 21:04:05

Jag kommer på fred, skall ställa Ellie. Jag har missat att anmäla mina hundar. Virrpanna!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela