Aprilshasthund

Skidsemester

Publicerad 2012-02-08 21:45:50 i Allmänt

Det är lite lugnt på djurfronten just nu.
Vi är i Sälen och åker skidor och hästar & hundar har lite halvsemester hemma.
Barbie går förvisso fullt ut men China går bara på halvfart.

Rally bor hos mamma och där skäms hon bort på alla möjliga och omöjliga sätt.
Det sista jag hörde var att hon låg i deras säng och gnagde på grisöra!
Ähhh, det får hon faktiskt inte lov att göra hemma.

Rush bor kvar hemma där mina två goa väninnor har flyttat in och tar hand om det hela.
Hon har det bara så bra som man kan ha det:-))

Själv gör jag allt vad jag kan för att bättra på min kondis så att de alla skall få sig en riktig match
när jag kommer hem.
Det är slalomåkning hela dagarna och jag försöker även att köra ett pass med längdskidåkning
på kvällen.

Det känns att man lever....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela