Aprilshasthund

Diplom

Publicerad 2012-02-26 20:45:44 i Allmänt

Igår var vi på utställning i Sätila.
Först jobbade jag lite i cafeét och sålde korv & fika.
Det var superkul.
Till utställningen så var det Roover som var anmäld.
Först ut var en söt valp.
Sen var det vår tur. Eller otur! Man kan säga att det inte alltid är så kul att gå på utställning.
Nog om detta.
Roligast var att Kent Stensonn & Stegg blev BIR, det blev även en BIG-2 placering för dem.
Stort Grattis till dem och jag är verkligen jätteglad för deras skull:-)))

Sen fick jag ett malligt Diplom ifrån Västsvenska Fågelhundsklubben
För Rush tredjepris på jaktprov


Jag tror att jag skall rama in det och sätta upp det:-)

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-02-29 11:52:11

Grattis till det fina Diplomet nu är det bara till att skaffa en fin ram, eller kanske flera stycken för de kommande jaktprovsdiplomen.

Den söta valpen var Östjyllands Ambassadeur des Femmes... hemma kallas hon för Inka fast själv tror hon att hon heter -Neej, för f..n Inka



Ha det bra

Postat av: Maja

Publicerad 2012-02-29 23:50:54

Hej Sanna

Tusen Tack, ja vi får hoppas att det blir fler.

Jag såg dig lite snabbt i helgen.

Vad kul att du har skaffat dig en svarting!!!!!

Välkommen i klubben:-)

Hon såg jättefin ut, Lycka Till

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela