Aprilshasthund

Träning och Tävling

Publicerad 2012-12-30 00:06:20 i

Puh, nu har vi firat Jul ett tag och man kan ju tycka att man skall vila då!!??
 
Nu har jag satt lite press på mig och anmält mig till en tävling!! OMG , hur tänkte jag där?
Menmen, jag anmälde mig till GFRK:s seriedressyr där första omgången går den 20 Januari.
Känns kul att ha ett mål att jobba mot och se fram emot. Och fantastiskt att få komma ut på tävlingsbanan igen:)
Jag tror att det är 9 år sedan sist, då var Barbie 5 år och jag red LB, nu blir hon 14 år och jag skall starta LB igen. Stor stor suck!! Men så är livet.
Det där med att anmäla var ju inte helt enkelt, det har ändrats lite sen sist, allt sköts numer via datan. Ett krux var att det var så länge sedan jag tävlade så mitt Gröna Kort fanns inte registrerat. Hahhahaha, jag säger då det. Får ringa till Distriktet och lösa det. Sen skulle man betala anmälningsavgift, licens samt medlemsavgift. Det gäller att komma ihåg allt. Men det håller mig igång och jag har något att fokusera på. Imorgon skall jag provträna för en tjej som hjälpte mig när Barbie var yngre, skall bli jättekul att testa igen. Men rätt nervös blev jag, hon kommer såklart att tycka att jag står och stampar på samma ställe hela tiden?!?! Eller såklart att hon inte bryr sig om det.
Kul skall det bli iallafall.
Kanske jag skall ha en rosa kavaj när jag skall ut på banan igen???
 
Här är en annan som jag gärna skulle träna för!
Elisabet Lundholm kommer o har Clinic på GFRK
Jag har sett henne förut och hon är helt klart värd att gå och lyssna på
 

Välkomna måndagen den 11 februari 2013

till Göteborgs Fältrittklubb

Kl. 17.00 till ca 20.00

Se, lyssna och lär

Följ den röda tråden genom ridningens svåra konst från unghästar, ponny och till svår dressyr

Kostnad 200:-/deltagare

Fika finns att köpa i cafeterian

Clinicen faktureras efter anmälningstidens utgång

Anmälan senast 1 februari-13 via vår hemsida,

www.ridsport.se/goteborg

VARMT VÄLKOMNA!

 

Kommentarer

Postat av: sus j

Publicerad 2012-12-30 11:28:56

Den kavajen är ju till dig!!!!ett måste bara

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-30 11:36:31

Hahaha, javisst är den fin!!
Vill ha:-)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-12-30 11:42:27

Den 20 januari är inbokat i min kalender. Jag följer med!

Postat av: Maja

Publicerad 2012-12-30 15:34:55

Bravo Johanna
Go go

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela