Aprilshasthund

Some good and some bad

Publicerad 2011-10-07 17:03:57 i Allmänt

Ibland blir det goda och ibland blir det dåliga nyheter
Idag har jag bådeoch
Racer och Railey Runner har varit på röntgen.
Racer eller Ellie som hon kallas fick HD-A och Railey fick HD-C
Båda var fria på armbågarna.
Det är så ledsamt när ngn av ens valpar får C, jag har ju själv fått det på
mina hundar tidigare och vet hur det känns-inte bra:-(
Sen har jag åsikter om röntgen och jag är övertygad om att resultatet ändras
om hon röntgas om.
Nu är 4 valpar ur kullen röntgade och 3 har A och 1 har C.
Nu är det bara 2 valpar kvar att röntga....

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-10-11 07:43:26

Grattis till ännu ett bra resultat!!! Bara en kvar nu då!

Postat av: Maja

Publicerad 2011-10-11 19:03:57

Tack!!

Känns otroligt skönt, siste man kommer snart ...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela