Aprilshasthund

Rabies

Publicerad 2011-03-10 13:14:42 i Allmänt


Idag har vi varit hos veterinären med Rush

Hon fick 1-årsvaccination och sen tog han blodprov för att kolla
rabiesvaccinationen.
Han tar fram rakapparaten och jag börjar vekt
- men måste du raka??
- hon skall ju på utställning!
Han tittar på mig och
-jaja vi får väl försöka utan då
TACK för det

Sen blir det en seg väntan på ca en vecka innan man får svaret.

Passade även på att väga hundarna
Rally vägde 27, kan gott gå ner ett kg
Rush vägde 26, trodde jag faktiskt inte

Passade även på att prata lite höftledsröntgen,
och det är som innan,  bara till att vänta ett halvår till...

Jag hatar att vänta!!

Kommentarer

Postat av: Susanne Legneskog

Publicerad 2011-03-10 16:30:01

Bara till och hålla tummarna nu då!!

Postat av: Maja

Publicerad 2011-03-10 22:24:20

Tack, det kan behövas!

Postat av: Tanja

Publicerad 2011-03-11 17:49:05

Jag är som du, hatar att vänta. Allt ska ske på en och samma gång. Eftersom Bosse inte klarade av blodprovet sist så måste jag gå igenom dessa rabiessprutor än en gång. Tror dom att jag s----r pengar :-/

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2011-03-11 18:43:07

Fyyyy, vad trist!!

Nej det är verkligen inte billigt!!!

1500 snodde han mig på idag, och det var bara för denna gången.

Ibland undrar man vad man håller på med??

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela