Aprilshasthund

Barbie hostar

Publicerad 2011-03-23 01:37:03 i Allmänt


När det gäller hästarna brukar jag alltid säga till mig själv
om jag inte är så ridsugen

- Passa på och rid idag, imorgon kan hästen vara halt

Och lite så blev det...

Barbie har gått så himla bra det sista,
så bra att jag ropar högt för mig själv i ridhuset för det blir
sån himla wow-känsla.
Hon älskar ju att trava och kan verkligen det.
Nu har man kommit till stadiet att hon är så avslappnad i ökningarna
att jag kan driva henne i det,
och jäklar vilka ökningar det blir:-))))

Men förra vecka så fick hon hosta, och det blev till att avbryta träningen.
Men snart är hon på G igen....



Lilla Barcelona gottar sig i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela