Aprilshasthund

Räcker tiden till??

Publicerad 2011-07-20 22:51:54 i Allmänt

Räcker tiden till?
Till att läka Rush sår innan skogsträningen i Sälen.
Vi har två veckor till på oss.
Skall på andra återbesöket hos veterinären imorgon och hon får avgöra
hur det skall bli. Vill ju inte riskera hennes enda säsong som unghund i höst,
och jag har längtat sååååååååååååå efter jakten och proven.

Hästen trampade så illa på tassen att det blev sår mellan alla tår


Ett riktigt köttsår, och det fick sys på ett par ställen


Så här snällt och stilla ligger hon under undersökningarna - så tapper

Att sysselsätta en gordon i hög kondition som plötsligt bara får vara inomhus,
och inte får lov att gå är inte så lätt.


Men mina aktiveringsspel som jag säljer på min hemsida kom väl till pass

Kommentarer

Postat av: Susanne Legneskog

Publicerad 2011-07-21 09:21:06

Stackars Rush.... Jag skulle nog inte ta henne till Sälen, tyvärr.. hade nog inte vågat det.

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2011-07-21 09:47:09

Nej det kanske är bäst så, vi får se vad vet säger

idag. Det är två veckor kvar....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela