Aprilshasthund

Back again

Publicerad 2011-07-18 21:00:07 i Allmänt

Blev helt galet tokig på min blogg!!
Det gick inte att ladda upp foton längre:-((
Varför???? Undrar jag då såklart, som är långt ifrån ett tekniskt geni.
Jag kunde inte hitta knappen man tryckte på - svårt va?
Efter några ilskna dagar upptäcker jag att jag har gömt hela raden med alla ikoner,
och det var bara att plocka fram den igen!!!!
Så korkat.
Men nu skall det bli blogga av, med massor av foton från Paris,
återkommer lite senare.....

Kommentarer

Postat av: Suss

Publicerad 2011-07-19 13:47:26

He he, visst är det kul med teknik?! Snygg layout förresten. Känner igen den ;)

Postat av: Maja

Publicerad 2011-07-19 22:51:32

Hmm, tryckte lite på knapparna och nästa gång

jag öppnade såg den ut så!

Teknikens under!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela