Aprilshasthund

Min julklapp

Publicerad 2011-12-19 22:44:03 i Allmänt


Min egna julklapp till mig själv var en träning för min gamla tränare i Skene.
Och där var jag idag.
Åhhhhh, vad kul det var.
Så mycket som man känner igen från tidigare, kändes lite som att komma hem, fast det var så
längesen jag var där.
Det var China som fick åka med i släpet idag, faktiskt hans första träning på bortaplan.
Så nyttigt för den lilla gossen.
Lektionerna här är 45 min ( mot bara 30 min hemma ) och det passar mig mycket bättre.
Man hinner lite mer och hästarna är genomarbetade och trötta. Fastnar man i något så hinner
man att ta igenom det.
Sen får man rida med hörsnäcka!!! Att inte alla tränare har det??? Så himla mycket bättre.
China arbetade på fint och var riktigt trött efteråt. Jag var högröd i ansiktet och nöjd jag med.
China fick mer än väl godkänt och det är ju alltid kul.
Det var verkligen en givande träning och jag tror att jag vet vad jag skall skriva överst
på min önskelista till tomten....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela