Aprilshasthund

Funderingar

Publicerad 2011-12-23 00:39:29 i Allmänt

En hästuppfödares funderingar i Juletid

Jag har ju bestämt mig för att det inte skall bli några föl,
på ett tag iallafall.
Men samtidigt så retar det mig.
Skulle mer än gärna producera fler Barcelona-tjejer och China-killar.
Vilka ju är Barbies avkommor. Och båda dessa är jag så supernöjd med:-))
Det är synd och skam att hon inte skulle få ge mer fina fölungar till världen.
Men när det är sådana tider som det är nu och det är svårt att sälja avkommor,
och man behöver ett stort namn för att få något betalt för dem.
Ja då måste man avvakta ett tag.
Men det retar mig!!
Jaja, nu är hon ju så kul att rida så hon fyller en funktion ändå.
Och kanske längre fram när/om vi behöver en häst till att hon får gå in
i avelsboxen igen.....


Barbie & Barcelona

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela