Aprilshasthund

Träning för Karin

Publicerad 2011-04-20 22:32:54 i Allmänt


Då har jag tränat för en ny tränare, Karin Öljemark.
Såg henne själv träna häromveckan och blev så imponerad av hennes sätt att
rida. Det plus att hon själv tävlar på elitnivå gjorde att jag gärna ville prova.
Att hon dessutom kommer till oss så att man slipper att traila är ju bara ett plus.

Gjorde iordning Barbie , men redan när jag leder ut henne på stallgången känner
jag att hon inte går rent:-((
Jag tar ner henne till ridhuset iallafall, ibland går det över så fort de har rört på sig.
Travar ngr steg i ridhuset, men nej hon är halt. Hon skoddes tidigare på dagen
så ngt har hänt då.

Får meddela Karin att jag måste hem och byta häst!
Tur att man har ett lager att ta av:-))
In med Barbie istallet och ut med China, lerig och dan men jag hann ju inte göra
iordning honom.

Och vilken träning det blev!!!!!!!!!
Karin var sååååå rolig att rida för, kom med massa knep som jag har med mig hem
att träna på själv.
Att hon dessutom öser beröm över min fina lilla gosse gör ju inte saken sämre.

Det här måste det bli mer av......


Här får han rasa runt fritt i ridhuset

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela